CUSTOM ORDER

VI FINNS MED DIG HELA VÄGEN - FRÅN IDÉ TILL FÄRDIG PRODUKT!

 

Här guidar vi dig genom hur du lägger en specialbeställning för ditt lag eller din förening. Oavsett om det gäller bows, kläder, väskor eller andra cheerprodukter.


Steg för steg – så här går det till

 

📩 1. Skicka ett mejl till oss

Mejla oss på info@cheerlife.se med följande information:

  • Vad ni vill beställa (t.ex. bows, kläder, väskor)

  • Antal

  • Önskade färger eller tema

  • Eventuell logga eller designidé (bifoga gärna bilder)

  • Sista önskade leveransdatum


 

💌 2. Vi skickar offert – designen börjar efter godkännande

När vi tagit emot ert mejl återkommer vi med:

  • En offert med pris och preliminär leveranstid

  • Information om vad som ingår i beställningen

När ni har godkänt offerten, påbörjar vi designarbetet utifrån era önskemål.


 

🎨 3. Designförslag & feedback

  • Vi tar fram ett designförslag och skickar det till er för godkännande

  • Ni har möjlighet att komma med feedback och önska justeringar

  • Observera: Vid större ändringar som påverkar tillverkningen av produkten (t.ex. material, tryck, eller konstruktion) kan priset behöva justeras


 

🏭 4. Produktion startar

  • Vi startar tillverkningen efter ert godkännande av slutgiltig design

  • Normal produktionstid är 3–6 veckor, beroende på produkt och antal

  • Leveranstiden räknas från godkänd design

  • Vid många förfrågningar kan leveranstiden bli längre än vanligt


 

📦 5. Leverans till er

  • Beställningen skickas till önskad adress

  • Ni får ett spårningsnummer när paketet är på väg


 

📸 6. Tagga oss och inspirera andra

  • När ni fått hem er specialbeställda produkt får ni gärna dela bilder och tagga oss på Instagram @cheerlife_se

  • Vi älskar att se era lagglädje och unika designs!

  • Det hjälper oss också att sprida inspiration till andra lag och föreningar

 

 

GÖR LAGET REDO FÖR SÄSONGEN - BESTÄLL HOS OSS!